Аукціон педагогічних ідей «Навчаючи інших – навчаюся сам!»

Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає…» А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, досягнувши вершини. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя.

Бути вчителем - високе покликання. Праця вчителя нелегка: це відповіді на тисячі «чому», це гори різноманітної літератури, це кілометри шляху, пройдені по класній кімнаті, це кілограми зошитів, це радість спілкування з учнями, це гіркота свого безсилля в якийсь момент, це нескінченний пошук досконалості у всьому, прагнення дійти «до самої суті». Як і раніше, вчитель має бути зразком у всьому - в спілкуванні, культурі, манері триматися, своєї

впевненості. Покликання бути вчителем – це прагнення душі до саморозвитку, самовдосконалення, реалізація нелегкої місії на Землі.

Що спонукає вчителя продукувати методичні ідеї? Нагальна потреба (тепер це зветься виклики часу), нестримний креатив (модний термін), невгамовна вдача? Адже ідея – то найвища форма пізнання й мислення, яка не лише відображає об’єкт, а й спрямована на його перетворення.

У час, коли космічні кораблі досягають найвіддаленіших куточків Всесвіту, а прогресивний капіталізм утвердився як основна форма соціально-економічних стосунків, ми, вчителі, як сіячі розумного, доброго, вічного, не маємо жодного морального права пасти задні і тому впевнено крокуємо у ногу з часом і відповідаємо сучасним тенденціями ринку, офшору, офсайду та тендеру. Основний постулат ринкових відносин – кожна робота має бути оплачена! Тому колективу педагогів РЕПЛ 28 березня 2014 року було запропоновано відвідати «Аукціон педагогічних ідей».

Лоти аукціону – «творчі доробки педагогів за навчальний рік».

Валюта, за яку можна було придбати ідеї колег - «фішки» трьох кольорів:

  • формування стійкої мотивації до навчання (голуба);
  • сприяє розвитку творчих здібностей та критичного мислення (зелена);
  • сприяє практичному закріпленню набутих знань (червона).

Ведучий аукціону, методист кафедри розвитку суспільства Прокопчук С.Ю., нагадав основні положення і правила проведення аукціону:

Аукціон – процес організації та проведення публічних торгів з продажу творів мистецтва, згідно з яким їх власником стає Учасник Аукціону, який відповідно до даних Правил запропонував Аукціонну ціну за Лот.

Аукціонна ціна – найвища запропонована під час Аукціонних торгів та зафіксована ударом молотка Ліцитатора ціна Лота.

Аукціонні торги – частина Аукціону, що являє собою процес визначення Продажної ціни Лота та Покупця Лота.

Крок Аукціону – мінімальна величина, на яку здійснюється підвищення Стартової та кожної наступної ціни оголошеного Ліцитатором Лота. Його розмір установлюється Організатором Аукціону на кожний Лот.

Ліцитатор – уповноважена Організатором особа, що володіє технікою проведення торгів і керує процесом ведення Аукціону в установленому порядку.

Лот – об’єкт торгів на Аукціоні; предмет або сукупність предметів, що пропонується для продажу на Аукціоні.

Номер Учасника – предмет, на якому зазначено індивідуальний номер Учасника Аукціону, та який є єдиним засобом реалізації права пропозиції ціни на представлений Лот.

Покупець – Учасник Аукціону, який в ході Аукціонних торгів запропонував Аукціонну ціну за Лот, та який в подальшому здійснює з Організатором правочини, пов’язані з придбанням Лота.

Продавець – Учасник Аукціону, який на договірних засадах з Організатором пропонує об’єкт торгів для продажу на Аукціоні.

Продажна ціна – ціна, яку Покупець в кінцевому підсумку сплачує за придбаний ним згідно договору купівлі-продажу Лот, і яка включає Аукціонну ціну та Премію Покупця.

Стартова ціна – початкова ціна Лота, попередньо погоджена Організатором з Продавцем та оголошена Ліцитатором, з якої розпочинаються торги по даному Лоту.

Виступи педагогів супроводжувались яскравими мультимедійними презентаціями.

За словами К.Д. Ушинського: "Учитель живе до тих пір, доки вчиться, як тільки він перестає вчитися, у ньому вмирає вчитель". Тому аукціон педагогічних ідей проходив під девізом: «Навчаючи інших – навчаюся сам!» І, хоча справжніх торгів на вчительському аукціоні не було, ідеї освітян заслуговують гарної оцінки.

Отже, будьмо сонячними людьми, пророками, які несуть світло людям і ведуть націю в майбутнє, у прекрасне майбутнє. Тільки творчий учитель, творча особистість, може навчати й виховати творчу особистість учня. А для цього необхідно переглянути свої вміння, перебудувати свою роботу з учнями відповідно до вимог сьогодення. А вимоги сьогодення: новизна, інновація, у яких ми повинні бути компетентними. Професія вчителя - вічна професія. І поки існують діти, їм потрібні наставники, учителі, майстри своєї справи, ті, про яких кажуть: «Вчитель від Бога».

Учнівський візит до Польщі  « Новини »  Творча майстерня. Економіка

+38 (0362) 24-43-66

м. Рівне, вул. Гайдамацька, 7а
rivne.repl@gmail.com

Всі права захищені © РЕПЛ | 2013-2019
Розроблено студією веб-дизайну «Div-Art»