«До вершин досконалості» йде Рівненський економіко-правовий ліцей …

     Протягом лютого-березня 2017 року у Рівненському економіко-правовому ліцеї проходив Декадник методичної роботи «До вершин досконалості». Декадник складався з двох блоків:

І блок.  Показові виховні заходи 
ІІ блок.  Педагогічні посиденьки , які у свою чергу розділилися на:

1 день. Воркшоп  «Веснянка-мотанка -  оберіг нашої душі і долі»
2 день. Педагогічна вітрина «Майстерність без меж» (виставка буклетів, друкованих та електронних посібників, портфоліо  вчителів)
3 день. «Можливості творчого потенціалу вчителя» (методичний практикум з елементами психологічного тренінгу)
4 день. Захист трикутника успіху  «Я вчитель – я вихователь – я особистість»
5 день. Творча лабораторія (підведення підсумків).
     Під час декадника через накладання інноваційних педагогічних, виховних, психологічних методик забезпечувався максимальний позитивний результат діяльності кожного, самозадоволення від результату своєї праці, а, зокрема,  вчителів, які атестуються. Через створену атмосферу психологічного благополуччя, емоційного комфорту для кожного члена колективу відбувалося стимулювання їх креативної діяльності, формування почуття впевненості, підвищення самооцінки, уміння відволікатися від повсякденних проблем, отримувати моральне задоволення.
     Цікавим було закликання весни колективом педагогів РЕПЛ. Воно було символічним, адже кожен зробив мотанку-веснянку своїми руками, однак під керівництвом майстрині, вчителя фізики ліцею, Ярощук Тетяни Володимирівни. Лялька-мотанка здавен була оберегом в українській родині. За народними повір’ями, лялька – це вмістилище душі, життєвої сили людини. Українська народна лялька є втіленням добра і лагідності. Це оберіг людської душі й долі, символ предків. Це символ Великої Матері, яка сотворила все суще і береже дотепер народжені нею душі. І лялька, зроблена власними руками, значно тепліша та добріша, ніж куплена-пластмасова, адже вона наша – автентична … лялька-мотанка!
     На завершення зустрічі були запропоновані заповіді педагогічного спілкування:
 ніколи не припускатися зверхності у спілкуванні з клегами, учнями, батьками;
 вчитися бачити себе збоку, очима колег, учнів, а для цього:
  частіше аналізувати свою діяльність;
  ставити себе на місце колег, учнів;
  відвідуючи уроки колег, порівнювати себе з ними;
  виявляти особисті недоліки і позбавлятися їх;
  чесно визнавати свої помилки;
  вміти слухати колег, дітей, батьків та намагатися зрозуміти їхній настрій, адже, ще В Сухомлинський казав, що уміння уникнути конфлікту – одна з рис, які за своєю суттю становлять педагогічну мудрість.

      Тож будьмо мудрими! Не скупімось на компліменти! Даруймо свої посмішки оточуючим!

У Рівненському економіко-правовому ліцеї - День здоров’я.  « Новини »  Екскурсія в місто Лева

+38 (0362) 24-43-66

м. Рівне, вул. Гайдамацька, 7а
rivne.repl@gmail.com

Всі права захищені © РЕПЛ | 2013-2019
Розроблено студією веб-дизайну «Div-Art»