Від теорії до успіху...
Одноманітність у роботі стомлює
не лише учня, але й учителя .
Учительська професія вимагає особливої чутливості до постійно оновлюваних тенденцій суспільного буття, здатності до адекватного сприйняття, потреб суспільства і відповідного коригування своєї роботи.
Стрижнем інноваційних процесів в освіті є впровадження досягнень психолого-педагогічної науки в практику, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду.
Саме тому заступником директора з навчально-методичної роботи ЕПЛ Шнайдером С.В. та психологічною службою ліцею було проведено семінар «Інноваційна діяльність педагога». Семінар проходив у формі тренінгу.
Учителі мали можливість попрацювати у групах, дізнатися характеристику ефективного педагога, визначити тип свого інтелекту, ознайомились з ролями педагога під час інноваційної діяльності, визначили шляхи реалізації принципів діяльності успішного педагога.
Наші перемоги | « | Новини | » | Соціальна служба інформує... |