Календарні свята та події. Спілкуємося українською

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Медіаосвіта

Мозаїка думки:

• «Хто володіє інформацією, той володіє світом» (Вінстон Черчілль).
• «Найбільшого успіху досягає той, хто володіє кращою інформацією» (Бенджамін Дізраелі).
• «Колись інформація була нашою здобиччю. Тепер ми — здобич інформації” (Ліна Костенко, «Записки українського самашедшого»).

 

 

Рівненський економіко-правовий ліцей Рівненської міської ради  бере участь у всеукраїнському експерименті "Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику" згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 18 серпня 2017 року №1199.  Експеримент проводиться згідно програми, затвердженої МОН України, до нього долучилися школи  із 22 областей України.
         
  Для  учнів закладу працює гурток  "Основи журналістики" (керівник Кравчук В.В.)

 

Опис моделі реалізації медіаосвіти

 

Впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес


Враховуючи глобальне значення сучасних інформаційних технологій, їх роль у суспільстві, ми повинні розуміти й значні небезпеки та ризики, що несуть в собі засоби мас-медіа на молоде покоління.Повальне захоплення соціальними мережами, безконтрольне споживання медіа-продукції, насичене медіа-технологіями психологічного впливу, з культивуванням споживацтва, насильства, порнографії призводить до нівелювання загальнолюдських цінностей та морально-етичних норм молодого покоління.
В зв’язку з цим, поряд з широким запровадженням ІКТ-технологій в освітній процес й суспільне життя, назріла необхідність розпочати широку просвітницьку програму з формування медіа-освіти громадян загалом та учнів зокрема. Міністерство освіти і науки України запровадило Всеукраїнський експеримент за темою: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику».


Серед основних завдань експериментального дослідження є:


- вироблення медіа-імунітету, як спроможності протистояти агресивному медіасередовищу і збереженню відчуття психологічного благополуччя при споживанні медіа-продукції,
- рефлексію і критичне мислення, як психологічні механізми, які забезпечують свідоме споживання медіа-продукції на основі ефективного орієнтування в медіа-просторі та осмислення власних медіа потреб;
- здатності до медіа-творчості для компетентного і здорового особистісного самовираження, реалізації життєвих завдань, покращення якості міжособової комунікації і приязності соціального середовища та ін..
Створена та затверджена п’ятирічна програма та план участі в основних етапах експерименту, проведене навчання педагогів, розпочата робота по створенню кабінету медіа-освіти, на базі якого проводитимуться навчання не лише учнів, а й педагогів і батьків.

Вкладення

Методичний інструментарій: як інтегрувати медіаосвіту в навчальні предмети?

Абетка медіа http://www.aup.com.ua/upd/bolz_web.pdf
Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін: Посібник для вчителя / За ред. В. Іванова, О. Волошенюк, О.Мокрогуза http://www.aup.com.ua/upd/mo.pdf
Основи медіаграмотності: Навчально-методичний посібник для вчителя 8 (9) клас. Плани-конспекти уроків http://www.aup.com.ua/uploads/lessons-5.pdf
Медіакультура.  10  клас:  Методичні  матеріали  на  допомогу  вчителю  / Упорядники Ватковська М. Г., Піщанська В. М. –Д.: ДОІППО, 2014    https://drive.google.com/file/d/0B_Sqrqlkz8BOdUhoSDJhaWYyWEU/edit
Путівник із батьківського посередництва http://www.aup.com.ua/uploads/Posib_dla_batkiv_2017.pdf
     

   Електронні ресурси


 

Медіаосвіта у Facebook

МЕДІАШКОЛА ПРОФЕСОРА ГАННИ ОНКОВИЧ
МЕДІАОСВІТНІЙ ДЕСАНТ
Академія Педагогічної преси

Відеорепортажі:

Оксана Волошенюк: Пряма мова – Медіаосвіта https://www.youtube.com/watch?v=dB1ergslDUI
Пряма мова. Медіаосвіта та медіаграмотність. UA. СУМИ https://www.youtube.com/watch?v=ZsRPp2E9mFs

Використання соціальних медіа на уроках

+38 (0362) 24-43-66

м. Рівне, вул. Гайдамацька, 7а
rivne.repl@gmail.com

Всі права захищені © РЕПЛ | 2013
Розроблено студією веб-дизайну «Div-Art»