Медіаосвіта

 

Рівненський економіко-правовий ліцей

Рівненської міської ради 

бере участь у всеукраїнському експерименті "Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику" згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 18 серпня 2017 року №1199.  Експеримент проводиться згідно програми, затвердженої МОН України, до нього долучилися школи  із 22 областей України.

   

 

Мозаїка думки:

• «Хто володіє інформацією, той володіє світом» (Вінстон Черчілль).
• «Найбільшого успіху досягає той, хто володіє кращою інформацією» (Бенджамін Дізраелі).
• «Колись інформація була нашою здобиччю. Тепер ми — здобич інформації” (Ліна Костенко, «Записки українського самашедшого»).

 

Опис моделі реалізації медіаосвіти

 

Впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес


Враховуючи глобальне значення сучасних інформаційних технологій, їх роль у суспільстві, ми повинні розуміти й значні небезпеки та ризики, що несуть в собі засоби мас-медіа на молоде покоління.Повальне захоплення соціальними мережами, безконтрольне споживання медіа-продукції, насичене медіа-технологіями психологічного впливу, з культивуванням споживацтва, насильства, порнографії призводить до нівелювання загальнолюдських цінностей та морально-етичних норм молодого покоління.
В зв’язку з цим, поряд з широким запровадженням ІКТ-технологій в освітній процес й суспільне життя, назріла необхідність розпочати широку просвітницьку програму з формування медіа-освіти громадян загалом та учнів зокрема. Міністерство освіти і науки України запровадило Всеукраїнський експеримент за темою: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику».


Серед основних завдань експериментального дослідження є:


- вироблення медіа-імунітету, як спроможності протистояти агресивному медіасередовищу і збереженню відчуття психологічного благополуччя при споживанні медіа-продукції,
- рефлексію і критичне мислення, як психологічні механізми, які забезпечують свідоме споживання медіа-продукції на основі ефективного орієнтування в медіа-просторі та осмислення власних медіа потреб;
- здатності до медіа-творчості для компетентного і здорового особистісного самовираження, реалізації життєвих завдань, покращення якості міжособової комунікації і приязності соціального середовища та ін..
Створена та затверджена п’ятирічна програма та план участі в основних етапах експерименту, проведене навчання педагогів, розпочата робота по створенню кабінету медіа-освіти, на базі якого проводитимуться навчання не лише учнів, а й педагогів і батьків.

 

Вкладення

 

Методичний інструментарій: як інтегрувати медіаосвіту в навчальні предмети?

Абетка медіа http://www.aup.com.ua/upd/bolz_web.pdf
Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін: Посібник для вчителя / За ред. В. Іванова, О. Волошенюк, О.Мокрогуза http://www.aup.com.ua/upd/mo.pdf
Основи медіаграмотності: Навчально-методичний посібник для вчителя 8 (9) клас. Плани-конспекти уроків http://www.aup.com.ua/uploads/lessons-5.pdf
Медіакультура.  10  клас:  Методичні  матеріали  на  допомогу  вчителю  / Упорядники Ватковська М. Г., Піщанська В. М. –Д.: ДОІППО, 2014    https://drive.google.com/file/d/0B_Sqrqlkz8BOdUhoSDJhaWYyWEU/edit
Путівник із батьківського посередництва http://www.aup.com.ua/uploads/Posib_dla_batkiv_2017.pdf
     

   Електронні ресурси


 

Медіаосвіта у Facebook

МЕДІАШКОЛА ПРОФЕСОРА ГАННИ ОНКОВИЧ
МЕДІАОСВІТНІЙ ДЕСАНТ
Академія Педагогічної преси

 

Відеорепортажі:

Оксана Волошенюк: Пряма мова – Медіаосвіта https://www.youtube.com/watch?v=dB1ergslDUI
Пряма мова. Медіаосвіта та медіаграмотність. UA. СУМИ https://www.youtube.com/watch?v=ZsRPp2E9mFs

Використання соціальних медіа на уроках

+38 (0362) 65-18-89 (приймальня)

+38 (0362) 65-18-22 (вахтер)

м. Рівне, вул. Гайдамацька, 7а
rivne.repl@gmail.com

Всі права захищені © РЕПЛ | 2013-2019
Розроблено студією веб-дизайну «Div-Art»